Deals en klanten

Onze mensen binnen Online Marketing Fabriek zijn afgestudeerd op de ‘sales funnel’. De activiteiten die wij doen, staan allemaal in het teken van optimalisatie van de potentiële klantervaring. Elke inspanning zorgt ervoor om een klanttraject een stapje verder te brengen in de salescycle, onderweg in de funnel.

Om deals te maken voor je organisatie geldt ‘de wet van de grote getallen’. Des te meer klantcontact je hebt, des te meer leads en prospects. En daaruit volgen dan weer deals, langdurige klantrelaties en groei voor de organisatie.

Een belangrijk onderdeel binnen onze dienstverlening is de Lifetime Value. De output waar wij als marketing en sales mensen op worden afgerekend.

Persoonlijke opvolging

Iedereen heeft aandacht nodig, zo ook onbekende potentiële klanten. Omdat het meest klantcontact online gaat, is onze manier gericht persoonlijke opvolging, waarbij ‘echt’ contact een belangrijk onderdeel is. Geen moment of acties heeft meer impact dan persoonlijk contact. Online Marketing Fabriek trekt het klantcontact zo vroeg mogelijk uit zijn online omgeving en geeft het persoonlijke aandacht voor het beste resultaat.

datasheet

Data

“Most of the world will make decisions by either guessing or using their gut. They will be either lucky or wrong”.

Wij zijn niet bereid om zomaar adviezen op te volgen vanuit technische modellen en tools? We hebben vooralsnog liever zelf nog het laatste woord en invloed op dat wat de data ons kan vertellen? Data en fact based marketing.

Onze systemen en onze aanpak is data-driven en dat zetten we in om goede resultaten voor onze klanten te bereiken. Kwalitatieve leads, goede prospects. Om de juiste rapportages op te leveren zodat we samen met klanten tot goede vervolgstappen kunnen komen en.. om elke week succesjes te vieren!

CRM scherm

CRM

Goede structuur en juist inzicht in klanten smeedt langdurige relaties tussen merken en hun klanten.

Maar niet alle klanten zijn ‘gelijk geschapen’. Sommigen besteden weinig, maar maken volop gebruik van de resources van je organisatie. Met andere klanten doe je misschien vaak zaken en mogelijk hebben ze een grote invloed op het koopgedrag van anderen in hun marktsegment. Met CRM geef je prioriteit aan de verkoop- en marketinginspanningen die gericht zijn op deze groep.

Met LeadIn voeden we jouw CRM en zorgen ervoor dat het de kwaliteit in je organisatie verhoogt en de relaties met klanten verbetert.

Wil je deals en klanten erbij?