Oplossingen

Uit onderzoek blijkt dat 85% van de sales- en marketing activiteiten wordt gedaan voor het krijgen van leads. Ondanks dat een groot deel van de B2B marketeers gelooft dat LinkedIn een effectieve bron is om leads te genereren, doet een klein aantal dat maar.


wij: monitoren de salesfunnel

jij: focus op klantrelatie

wij: ontzorgen met resultaat

jij: weinig tijd voor campaigning

wij: marketing/sales integratie

jij: waarde en content ontwikkelen


LeadIn kent drie channels, zodat het past bij jouw bedrijf en elke ambitie die je hebt.

connect


  • doelstelling
  • doelgroep
  • campagne
  • targeting
  • spreadsheet
  • rapportage

contact


  • incl. 'connect'
  • direct chat
  • A/B testing
  • retargeting
  • UTM
  • evaluatie

convert


  • incl. 'contact'
  • verrijking
  • opvolging
  • 12/7 monitoring
  • conversie
  • CRM*

Wat voor een groeiscenario heeft jouw bedrijf? Ben je op zoek naar leads, verbetering van je verkoopapparaat en is omzetgroei en meer klanten je ‘middlename’? LeadIn past dan zeker bij je.

Wij denken van tevoren mee over de haalbaarheid van je (strategie en sales) plannen en ontwikkelen een aanvalsplan om je doelen te bereiken en resultaten op te leveren. Neem contact op dan praten we verder.