Oplossingen

Uit onderzoek blijkt dat 85% van de sales- en marketing activiteiten wordt gedaan voor het krijgen van leads. Zo’n 79% van de B2B marketeers gelooft dat LinkedIn een effectieve bron is om leads te genereren. Alleen weet 52% van sales-en marketing niet hoe je op LinkedIn aan leadgeneration kan doen.

Gelukkig is er LeadIn in drie smaken, zodat het past bij jouw bedrijf en bij de resources die je mogelijk zelf in huis hebt.

Connect

  • doelstelling
  • licentie
  • doelgroep bepaling
  • campagne ontwikkeling
  • bekendheid
  • bereik

Contact

  • incl. 'connect'
  • dialoog
  • A/B testing
  • retargeting
  • follow-up
  • UTM

Convert

  • incl. 'contact'
  • persoonlijke opvolging
  • data CRM
  • rapportage
  • webleads
  • leads en prospects

Vertel ons je ambities en laat weten welk groei scenario jij in gedachten hebt. Groeien kan op vele manieren. Vanuit de Online Marketing Fabriek houden we het simpel. Omdat het kan. Afspraak is afspraak en data-driven geven wij van te voren inzicht in de mogelijke resultaten.

Wij denken mee over de haalbaarheid van je plannen en ontwikkelen een aanvalsplan om je doelen te bereiken. Welke ambities wil jij bereiken of je bedrijf behalen?