nieuwe leads in een paar stappen

Het genereren van nieuwe klanten of het aanknopen van interessante relaties is belangrijk voor elke organisatie of instelling. Groei in kwaliteit en omzet is geen keuze tenslotte. Het genereren van leads kan eigenlijk op twee manieren:

reactief en proactief

Online Marketing Fabriek en LeadIn doen het 20:80, dus 20% op de reactieve manier en 80% proactief. Wij bieden een ideale mix van LinkedIn leadgeneration oplossingen aan, die jouw organisatie laat groeien. En jou blij maakt.

85% van je toekomstige klanten zitten op LinkedIn.

Leadgeneration op LinkedIn omdat het nergens anders beter kan. LeadIn haalt het beste uit LinkedIn en levert concrete potentiële leads. Elke doelgroep bevindt zich binnen de ongeveer acht miljoen LinkedIn’ers in Nederland. Doe je zaken in het buitenland? Geen probleem, die markt kent LinkedIn en LeadIn ook. En 100% AVG-proof!

3 stappen
  • LeadIn gaat uit van de potentiële klant, de doelstelling en verwachte resultaten. Data informed.

  • Potentiële klanten targeten met een passende campagne, zodat deze converteert in een lead. Target driven.

  • Leads continue kwalificeren, juist opvolgen en vastleggen, om van een lead en deal te maken. Nurture culture.

 

doelgroep

Wij onderzoeken jouw markt, geven de grootte en sweet-spots aan, analyseren je doelgroep en zetten verwachtingen uit. We berekenen de conversies op basis van onze ervaring en de verkregen data uit andere campagnes.

Wat is het type klant waar je graag aan tafel wilt zitten? Één potentiële lead kan een aantrekkelijke vis zijn en het verschil maken in het kwartaal.

Resultaat

Je doelgroep kennen en deze vindbaar maken op LinkedIn is misschien wel dé reden waarom LeadIn zo’n succes is. Het levert conversies waar geen enkele oplossing aan kan tippen en biedt zelfs garanties.

Wil je elke maand een aantal leads? Wij stemmen het aantal leads af op de capaciteit in je organisatie en de beschikbare tijd voor follow-up.

conversies

Zolang je bedrijf met je producten en/diensten het verschil maakt bij klanten (doelgroep), is Leadin in te zetten. Daar hoort een mooi verhaal bij (campagne) wat zorgt voor activatie en resultaat in contacten en leads (conversie). Op naar orders!

Bijna al onze zakelijke klanten zitten op LinkedIn, dus als we nieuwe potentiële klanten daar kunnen bereiken, dan ben ik om...
— Berry van der Vugt, Sligro Food Group, Veghel