IMG_2803.jpg

Voetbal vormt het grootste sociale netwerk van ons land. De maatschappelijke en economische impact van een voetbalclub is groot. Maar hoe vergroot je als voetbalclub de voetbalcohesie en de verbondenheid met ondernemers in de regio? En realiseer je omzetgroei door een verhoging van bezettingsgraad van het stadion (gemiddeld tussen de 25% en 97%).

regiokaart

bereik je doelgroep

Nederland is Europees kampioen LinkedIn. Meer dan 80% van de beroepsbevolking vind je hier, dus ook de business partners of sponsors voor de voetbalclub.

Als je de doelgroep weet, kan je deze direct bereiken met een relevant aanbod. Zo kan je bijvoorbeeld het aantal business seats verkopen of het vinden van interessante sponsors.

Een mogelijke doelgroep voor je club kan zijn:

→ directie functies | bedrijven in de regio | bedrijfsgrootte > 50 medewerkers.

LeadIn

Leadin stappen

Een LinkedIn campagne met LeadIn bereikt je doelgroep lokaal, regionaal of nationaal. Op een gepersonaliseerde manier, met meerdere boodschappen, met een specifiek aanbod of een exclusieve uitnodiging. Meerdere campagnes, retargeting en A/B-testing behoort tot de mogelijkheden. Met een gegarandeerd resultaat!

Waardevolle Propositie

Direct de doelgroep benaderen, met een juiste boodschap (kort maar krachtig) en een persoonlijk opvolging geeft succes. Dat is onze truc. Zo bereik je elke directeur, elke beslisser, iedere mogelijke sponsor en zorg je voor impact.

stappenplan

Een propositie creëert een belofte of een waarde voor de doelgroep, een verwachting. En als voetbalclub kan je ondernemers en bedrijven verleiden om partner te worden, in de atmosfeer rond de wedstrijd.

De LeadIn propositie is vaak een persoonlijke uitnodiging en dat levert een goed succes op.

Resultaat

Voor een voetbalclub leveren we tastbare doelen. Onze goals zijn concrete leads in de vorm van kwalitatieve relaties. De resultaten zijn vele malen beter dan reguliere campagnes en diverse media investeringen. De contact conversie van LeadIn ligt tussen de 29% en 65% en de leadconversie resulteert in 7 tot 15 leads per maand.

Je krijgt er zelfs een garantiebewijs bij: 100% lead garantie! Wij hebben er vele jaren voor getraind en diverse wedstrijden gespeeld, dus weten wat we zeggen.

conversie en resultaat

in het kort

  • formuleren de ambitie en het gewenste resultaat

  • ontwikkelen een aantrekkelijke propositie

  • selecteren de juiste doelgroep en brede DMU

  • we zetten LeadIn leadgeneration op LinkedIn aan

  • targeten op een gepersonaliseerde manier

  • leveren leads en groei voor de voetbalclub

  • persoonlijke opvolging kan de club het beste

  • klantdata beschikbaar en real-time rapportage

→ kwestie van de juiste keuze maken.